Dołącz do Akademii Przedsiebiorczości
Zapisz się na darmowy webinar , zdobądź certyfikat i odbierz gotowe materiał na lekcje
Zapisz się na darmowy webinar , zdobądź certyfikat i odbierz gotowe materiał na lekcje
Termin
Godzina
Cena
Miejsce
Ekspert komunikacji biznesowej z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu, PR i doradztwie strategicznym, specjalizujący się w sektorze B2B i digital. Na co dzień pełni funkcję szefa marketingu w firmie IT oraz mentora startupów, wspierając je w tworzeniu działań promocyjnych.
Jako wykładowca akademicki łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym doświadczeniem w zakresie marketingu, reklamy, mediów cyfrowych, employer brandingu i programów lojalnościowych. Posiada certyfikat DIMAQ na poziomie Professional. Prowadzi warsztaty z Design Thinking, wspierając zespoły w rozwoju kreatywności i innowacji. Jest autorem publikacji branżowych oraz prelegentem konferencyjnym.
Zrozumienie pojęcia segmentacji rynku
nauka, jak dzielić rynek na grupy klientów o podobnych potrzebach i zachowaniach.
Tworzenie profilu idealnego klienta (buyer persona)
opracowywanie fikcyjnych postaci reprezentujących różne segmenty klientów.
Analiza rynku i konkurencji
wykorzystanie dostępnych narzędzi oraz źródeł danych do badania otoczenia biznesowego.
Wyjaśnienie, czym jest USP (Unique Selling Proposition)
jak pomóc uczniom określić, co wyróżnia ich produkt lub usługę na tle konkurencji.
Omówienie pojęcia UVP (Unique Value Proposition)
jak zdefiniować wartość, jaką firma dostarcza klientom i jak ją komunikować.
Zrozumienie pojęcia segmentacji rynku
nauka, jak dzielić rynek na grupy klientów o podobnych potrzebach i zachowaniach.
Tworzenie profilu idealnego klienta (buyer persona)
opracowywanie fikcyjnych postaci reprezentujących różne segmenty klientów.
Analizę rynku i konkurencji
wykorzystanie dostępnych narzędzi oraz źródeł danych do badania otoczenia biznesowego.
Wyjaśnienie, czym jest USP (Unique Selling Proposition)
jak pomóc uczniom określić, co wyróżnia ich produkt lub usługę na tle konkurencji.
Omówienie pojęcia UVP (Unique Value Proposition)
jak zdefiniować wartość, jaką firma dostarcza klientom i jak ją komunikować.