Po każdej turze uczestnicy dostają raporty z wynikami, które pokazują, jakie były efekty ich decyzji. Dzięki temu mogą wyciągać wnioski, poprawiać błędy i ulepszać swoją strategię.
Proces analizy odbywa się pod okiem trenera, który wspiera zespoły, wskazuje potencjalne problemy oraz pomaga zrozumieć mechanizmy rynkowe i konsekwencje podejmowanych działań. Każda runda kończy się również publikacją rankingu wirtualnych firm, co dodatkowo motywuje uczestników do analizy i doskonalenia swoich decyzji.
Uczestnicy otrzymują dwa rodzaje kart wyników:
- Karta wyników – przedstawia efekty decyzji z ostatniego wirtualnego miesiąca,
- Skumulowana karta wyników – pokazuje efekty podejmowanych decyzji na przestrzeni całej symulacji.
Wyniki firm oceniane są na podstawie pięciu wskaźników:
- wynik ekonomiczny,
- zadowolenie pracowników,
- zadowolenie klientów,
- rozwój firmy,
- wskaźnik zadłużenia.




















