Revas we współpracy z Fundacją Alior Banku oraz Partnerami organizują Akademickie Mistrzostwa Menedżerskie 2024 – praktyczny konkurs biznesowy oparty o grywalizację. Trzyosobowe zespoły studenckie będą miały okazję zarządzać wirtualnymi firmami wykorzystując Branżowe Symulacje Biznesowe. Udział w konkursie jest bezpłatny, a dla najlepszych Zespołów oraz ich Opiekunów przewidziane są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości ponad 20 tys. zł! Gościem Specjalnym #AMM_2024 jest Rafał Brzoska – właściciel marki InPost i założyciel Rafał Brzoska Foundation!
Konkurs rozpoczyna się pięciotygodniową rozgrywką eliminacyjną online. Uczestnicy wcielają się w role właścicieli wirtualnych przedsiębiorstw i podejmują realistyczne decyzje biznesowe. Zarządzają takimi obszarami jak: oferta, inwestycje, HR, dostawcy, sprzedaż, marketing czy finanse. Po każdej rundzie studenci dokonają analizy swoich decyzji, wyciągają wnioski i ulepszają strategie biznesowe.
Podczas eliminacji studenci będą zarządzać wirtualnym biurem podróży. Sprawdź jak ta symulacja wygląda od wewnątrz –> https://revas.pl/symulacje/biuro-podrozy/
Rozgrywka finałowa odbędzie się stacjonarnie w Warszawie, gdzie 10 najlepszych Zespołów powalczy o tytuł Akademickich Mistrzów Menedżerskich. Zespół, który w finale zdobędzie I miejsce otrzyma nagrodę finansową o wartości 6 tys. zł, II miejsce – 4 tys. zł, III miejsce – 2 tys. zł.
Rekrutacja trwa od 26 lutego do 27 marca 2024 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia do Konkursu dokonuje Opiekun (nauczyciel akademicki).
Partner główny: Fundacja Alior Bank
Patronat honorowy: Minister Nauki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Prezydent m.st. Warszawy
Partnerzy: Rafał Brzoska Foundation, InPost, Useme, Sprawny.marketing, Perspektywy, Parlament Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, Dziennik Gazeta Prawna, Konfederacja Lewiatan, Mam Startup, Escola, Brand24
Szczegółowe informacje, regulamin oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej: https://mistrzostwa.revas.pl/amm
Data publikacji