Poniżej możesz pobrać swój dyplom za udział w rozgrywce. Aby go uzyskać, wpisz w oknie poniżej swój adres e-mail, którego uzywałaś/używałeś podczas eliminacji.
Revas sp. z o.o.
ul. Wrzesława Romańczuka 3
35-302 Rzeszów
Poniżej możesz pobrać swój dyplom za udział w rozgrywce. Aby go uzyskać, wpisz w oknie poniżej swój adres e-mail, którego uzywałaś/używałeś podczas eliminacji.
Revas sp. z o.o.
ul. Wrzesława Romańczuka 3
35-302 Rzeszów
Zostaw nam swoje dane,
a my oddzwonimy żeby porozmawiać o szczegółach pakietów.
Zostaw nam swoje dane,
a my oddzwonimy żeby porozmawiać o szczegółach pakietów.
Zostaw nam swoje dane,
a my oddzwonimy żeby porozmawiać o szczegółach pakietów.
Wolisz działać od razu?
Zadzwoń do nas!
Kamil i Krzysiek chętnie odpowiedzą
na wszystkie Twoje pytania.
Kamil Wierciński
Krzysztof Ciurka
Podaj swój adres e-mail lub telefon.
Skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe.
Wolisz działać od razu?
Zadzwoń do nas!
Kamil chętnie odpowie
na wszystkie Twoje pytania.
Kamil Wierciński
Konkurs przeprowadzony dla studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Konkurs realizowany w dwóch edycjach dla studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w ramach obchodów Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Studenci w 3 osobowych zespołach zakładali i prowadzili wirtualne Biura podróży. Konkurs zakończył się wręczeniem pucharu Rektora Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Konkurs był realizowany na zlecenie Fundacji Przedsiębiorczości Revas
Konkurs został skierowany do uczniów szkół ponadpodstawowych z Polski. Revas był współorganizatorem 4 edycji konkursu SMM. Konkurs realizowany był w dwóch kategoriach: Licea ogólnokształcące oraz Technika i szkoły zawodowe. Uczniowie w ramach konkursu uczestniczyli w rozgrywkach eliminacyjnych oraz rozgrywce finałowej. W każdej edycji konkursu uczniowie zarządzali innym typem symulacji.
Liczba uczestników: 2500Symulacja: Różne
Konkurs przeprowadzony na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego
Konkurs był skierowany do studentów uczelni wyższych z całego województwa pomorskiego, którzy chcieli sprawdzić się jako właściciele firmy. Podczas rozgrywki eliminacyjnej 3 – 5 osobowe zespoły studentów wcieliły się we współwłaścicieli wirtualnych przedsiębiorstw, w tym przypadku – agencji interaktywnych. Zadaniem studentów było założenie i poprowadzenie agencji interaktywnych na konkurencyjnym rynku. W trakcie konkursu studenci podejmowali realistyczne decyzje biznesowe m.in. takie jak: zatrudnianie pracowników, ustalanie wynagrodzeń, zakup sprzętów, wydatki na marketing czy ustalanie ceny.
Liczba uczestników: 42Symulacja: Agencja interaktywna
Konkurs organizowany na zlecenie Biura Edukacji Urzędu m.st. Warszawy, Centrum Rozwoju Doradztwa Zawodowego działające w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Centrum Przedsiębiorczości „Smolna”
Konkurs był skierowany do uczniów warszawskich szkół ponadpodstawowych. Revas przeprowadził dwie edycje konkursu, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród uczniów. W ramach konkursu uczniowie wcielali się we właścicieli wirtualnych Serwisów IT, Firm transportowych oraz Biur podróży. Konkurs był częścią większego przedsięwzięcia jakim jest Startup-jump – programu, w ramach którego młodzież ze stołecznych szkół spotka się z przedsiębiorcami i dowie, jak zrealizować pomysł na biznes.
Liczba uczestników: 180Symulacja: Biuro podróży, Firma transportowa, Serwis IT
Konkurs przeprowadzony na zlecenie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie
Konkurs był skierowany do uczniów oraz nauczycieli szkół ponadpodstawowych z całego województwa podkarpackiego, którzy chcieli sprawdzić się jako właściciele biznesu społecznego. Podczas rozgrywki eliminacyjnej 3-osobowe zespoły uczestników wcieliły się we współwłaścicieli wirtualnych przedsiębiorstw, w tym przypadku – agencji eventowowych.
Liczba uczestników: 240Symulacja: Agencja eventowa
Konkurs przeprowadzony na zlecenie …
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Konkurs przeprowadzony na zlecenie …
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Konkurs przeprowadzony na zlecenie…
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Konkurs przeprowadzony na zlecenie …
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Konkurs przeprowadzony na zlecenie …
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Liczba uczestników: 100Symulacja: Biuro podróży
Przygotowaliśmy gotową wiadomość, którą możesz wysłać do znajomego. Jeżeli chcesz zmienić jej treść – skopiuj ją, zmodyfikuj i wyślij ze swojego klienta pocztowego
Branżowe symulacje biznesowe to profesjonalnie przygotowane nowoczesne narzędzia edukacyjne. Stanowią istotną pomoc dla nauczycieli, którzy chcą uatrakcyjnić lekcje z przedsiębiorczości i przedmiotów ekonomicznych.
Uczniowie w praktyczny sposób poznają tajniki prowadzenia firmy, podejmują decyzje, dokonują analiz. Są odpowiedzią na oczekiwania nauczycieli i uczniów.
Symulacje biznesowe Revas bardzo nam się spodobały. Pozwoliły nam po raz pierwszy zetknąć się z problem prowadzenia własnej firmy, dając możliwość inwestowania pieniędzy bez konsekwencji w prawdziwym życiu. Symulacja ta uświadamia, że wydając w odpowiedni sposób pieniądze można je pomnożyć oraz pozwala z innej perspektywy spojrzeć na świat biznesu. Naszym zdaniem dobrze by było, gdyby takie symulacje były wykorzystywane na zajęciach ekonomicznych w szkole, bo dają one wiedzę praktyczną dużo cenniejszą od teorii.
Elastyczne rozwiązania oprogramowania Revas, możliwe kombinacje i świetnie dobrany sposób analizy danych wyjściowych, za które odpowiada uczestnik gry wskazują, że narzędzie to powinno być szerzej stosowane nie tylko w edukacji realizowanej na poziomie średnim, ale przede wszystkim w uczelniach wyższych, gdzie każdy uczestnik, wręcz namacalnie będzie w stanie zaobserwować jakie są skutki działań gospodarczych wdrażanych wirtualnych firm.
Widziałem wiele podobnych rozwiązań, ale jakość wykonania oprogramowania REVAS powinno stanowić swoiste odniesienie jakościowe, jako świetny przykład poprawności produktu.
Symulacja biznesowa uczy przede wszystkim myślenia, co nie zdarza się często w tradycyjnym nauczaniu. W uproszczony sposób pokazuje podstawowe zasady ekonomii. Wszystkie podejmowane przez nas decyzję mają duże znaczenie na wyniki w każdej rundzie. Symulacja jest narzędziem dzięki któremu można wyrazić wizję na osiągnięcie sukcesu. Prowadzenie wirtualnego przedsiębiorstwa pozwala na eksperymentowanie z różnymi strategiami i pomysłami. Bardzo ciekawe przeżycie, które trzeba wypróbować samemu aby w pełni zrozumieć potencjał tego narzędzia.
Gry na pewno uatrakcyjniają zajęcia i ułatwiają zapamiętywanie wiedzy. Uczeń może w warunkach testowych przygotować się na prawdziwe zadania. W wirtualnej rzeczywistości może spotkać klientów, partnerów biznesowych, z którymi musi wejść w interakcję. Grający może sprawdzić, jaki efekt wywołają jego decyzje. Dzięki temu będzie potrafił w prawdziwym życiu przewidzieć pewne sytuacje i odpowiednio zareagować. To niewątpliwa korzyść tej metody kształcenia. Gorąco polecam!